Bestellen

U kunt een bestelling plaatsen via www.speelactief.nl, via e-mail of telefonisch bij een van onze medewerkers.

Het bestelproces in stappen:

  1. Plaats de gewenste artikelen in uw winkelwagen.
  2. Geef vervolgens aan of u de bestelling af wilt halen bij de showroom van SpeelActief in Lieshout of ervoor kiest om het artikel thuis bezorgd te krijgen.
  3. Vul al uw gegevens in en / of controleer deze wanneer u al een account hebt bij SpeelActief.
  4. Kies een betaalmethode en rond de bestelling af.
  5. Uw bestelling is afgerond. U ontvangt een bevestiging via email.

Kunt u ook bestellen vanuit het buitenland?

Ja, ook in het buitenland kunt u artikelen van SpeelActief bestellen en ontvangen. Doordat de verzendkosten echter afwijken van de bezorgkosten in Nederland is het  niet mogelijk uw bestelling direct geheel in de omgeving van de website af te wikkelen. U krijgt bij het invoeren van de bestelling een melding dat een medewerker van SpeelActief contact met u opneemt. Deze zal u daarbij informeren omtrent de leveringskosten etc. Wanneer u daar vervolgens mee in kunt stemmen kan de bestelling daadwerkelijk worden doorgezet.

Kunt u nog iets toevoegen aan de bestelling?

Zolang de bestelling nog niet verwerkt is in ons magazijn, kunt u nog artikelen toevoegen aan een lopende bestelling. Bij bestelling van meerdere artikelen worden alleen de verzendkosten voor het grootste en/of zwaarste artikel (lees hier ook; met de hoogste verzendkosten) aan u doorberekend. Voor de overige artikelen worden geen extra leveringskosten meer in rekening gebracht. Als u nog iets toe wilt voegen dient u zo snel mogelijk na het plaatsen van de bestelling telefonisch contact met ons op te nemen. Indien u al betaald heeft kunt u het verschil in bedrag nog naar ons overmaken.

Krijgt u een bevestiging van de geplaatste bestelling?

Als u een bestelling plaatst via speelactief.nl, kunt u bij het invullen van uw gegevens uw emailadres aangeven. Als u deze invult, krijgt u automatisch een bevestigingsmail naar het door u opgegeven emailadres. Vergeet dus niet uw emailadres goed in te vullen! Mochten er zich bij het verwerken van uw order onverhoopt nog bijzonderheden voordoen, dan krijgt u per mail of telefonisch bericht.

Hoe kunt u uw bestelling annuleren?

Als u een gedeelte of de gehele bestelling wilt annuleren, neemt u dan zo snel mogelijk contact met ons op. Zolang uw bestelling nog niet is verzonden, kunnen we de bestelling nl. zonder problemen annuleren. Wanneer de bestelling al verzonden is, kunt u de zending altijd nog retour sturen. Dit laatste kan alleen na telefonisch overleg met een van onze medewerkers. De verzendkosten zijn in dit geval voor uw rekening.

Een artikel wat u wilt kopen is tijdelijk uitverkocht?

Wij doen ons uiterste best zo goed mogelijk in te kopen. Bepaalde artikelen blijken soms echter harder te lopen dan vooraf ingecalculeerd. Natuurlijk proberen wij deze artikelen opnieuw in te kopen, waarbij wij afhankelijk zijn van vele verschillende leveranciers en fabrieken. 
Als niet staat aangegeven wanneer een uitverkocht artikel weer binnen komt, kunt u contact opnemen met onze klantenservice via (0499) 422289 of via het contactformulier.